Kräksfontän

Jag visste inte att en liten tremånaders bäbis kunde kräkas så mycket. Härom dagen skulle vi åka till Vingåker och handla en kostym till David på Factory Outlet. Precis innan vi skulle ge oss av så ligger Olle och är jättemysig och snackig i sitt babygym. Men helt plötsligt när jag tittar till så står spyorna som en fontän ur munnen på honom. Värsta exorsistenäckligt!

Jag skrek och David dök på honom med papper som på en gång blev dyngsurt. Allt luktade kräks...till och med på morgonen när jag gick ned i tvättstugan för att tvätta hans örngott, höll jag på att kräkas själv av lukten. Stackars Olle blev helt förskräckt och ledsen efter det. Kräkset simmade omkring i badbaljan som gigantiska snorbusar och jag fick lära mig att inte vara så kräkmagad. Det hade ju varit en syn om jag kräkts på mitt barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0