Om vår demo

Jag har fått en förfrågan om var vår demo tog vägen. Jo, det är så som alltid i världen av musik. Allt leds av killar som vill mer än vad de presterar. Vi skickade vår demo och de råkade tappa bort den! Jag sa innan på skoj att den nog låg någonstans under en hög av papper...och jag står fast vid det. Så nu måste vi skicka en till vilket blir lite problematiskt eftersom vi måste skicka en orginalskiva för bästa kvalité.
Så ni som väntar på den tryckta skivan får vänta lite till. Ni som vill ha en skiva som vi själva trycker kan höra av er till mig så fixar jag det på något sätt. Skivan kommer då att kosta 50 kronor. Vill du ha den signerad så säg bara till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0