Uteplatsen är snart klar!

Hela kameran är full av bilder och batteriet är dött. Det är så det ska vara efter en fest. Synd bara eftersom jag inte kunde ta kort på mina pojkar som sover så sött i stora rummet. Olle ligger på Davids bröst. Attans att kameran inte är laddad!

Så fort kameran är laddad tänkte jag ta kort på vår uteplats. Den är klar nu. Vi måste bara vänta på att gräset ska växa och sedan tänkte vi köpa lite växter också. Underbart att kunna gå ut och sätta oss. Alla i Davids familj hjälpte till. Sventa, Erik, Isak och David satte ihop paviljongen och vi tjejer Susanne, jag, Jennifer och Elin satt och tittade på. Vi ville inte vara ivägen :) hihi.

Igår satte David, Erik och Isak upp insynskydden runt. Det blev jttesnyggt! Sedan firade vi med lite hembakad pizza. Men värmen gjorde att de stora starka karlarna bara åt en halv var :)

Nu på morgonen har vi sått gräsfrö och jag har vattnat hela gården, till och med bilen. Det är skönt att vara ute i trädgården när solen inte är allt för stark.

Igår badade jag för första gången. Det var riktigt varmt när jag väl kom i. David hade badat tidigare på dagen då han klippt gräset. Han och Olle gick omkring på bryggan och när vi satte ned Ollei bilskydder (vi tog inte med vagnen eftersom han inte tyckte om att ligga ned) så somnade han. Så sött. Vi har en varm och trött bäbis :)

Nej, nu ska jag mata honom och sedan ställa tillbaka utemöblerna som jag tvättat av. Sedan ska vi till Rejmyre en snabbis och sedan hoppas jag att mamma och pappa kommer ut en liten stund.

Kommentarer
Postat av: Mamma Susanne

Uteplatsen är jättefin!! har suttit och njutit skuggan i den. Vi ska nog se om det finns en till oss också..... härmapor, men den är bra! Kram

2009-07-06 @ 10:56:42
URL: http://www.myspace.com/sweetrubyrock
Postat av: Cissie

Det verkar som det snart är dags för en tripp till Hävla! Sååå nyfiken på allt ni gjort! Ska bara köpa ny bil först...våran funkar sådär just nu...

2009-07-08 @ 23:13:43
URL: http://cissieb.blogg.se/
Postat av: Anna

Dumma dumma rådjur eller hjort. Han/hon har käkat sig igenom det mesta jag har så det är inte så snyggt just nu. Inte nog med det, det regnar tokmycket just nu också. Inte direkt grillväder. Men jag lovar Cissie....så snart det klarnar och så snart det ser någolunda ut efter marodörernas bärsärkargång så ska ni få inbjudan till Hävla :) Låter det bra? Hur var resan förresten?

2009-07-09 @ 13:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0