Bilar

Mycket att göra nu innan lillen/an kommer. I kväll ska vi och köpa vår bil hos pappa på Skobes. Det är en Volvo (självklart) V70...enligt mamma mycket fin. Det ska erkännas att vi inte sett den än...tänk om jag inte tycker om den! Tänk om den inte är skön att köra! Tänk om jag vantrivs! Jag litar på pappa med detta. Han har skaffat mig bra och mysiga bilar hittills :) Om jag tänker efter så är jag faktiskt inne på min fjärde bil nu.

Idag ska jag ut i snön och fixa med min lilla S40 och se till att det inte ligger massor av saker i den. Det är ju konstigt att det kan samlas så mycket saker i en bil. Det är nog som pappa säger. Han ser att det är en tjej som kör bilen bara genom att titta på hur mycket saker som ligger i bilen. Kvinnor använder tydligen bilen som en extra väska, enligt honom. Jag måste faktiskt hålla med pappa där. Det lyckas alltid bli massor av saker kvar i bilen som jag inte får plats med i min väska...så det måste stämma. Min far är en vis man. 

                                 =                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0