Ingenting händer...

Jaha, idag skulle det vara dagen då jag skulle få se lill* men ingenting har hänt hittills i alla fall. Kanske man inte ska gå och tänka på det, göra något annat och låta det komma. Men jag är för spänd för det...jag vill ha det överstökat nu! Jag är en för nyfiken person för att ta det lugnt.

Sedan vecka 8 har jag varit hemma och traskat omkring, städat, lagat mat mm...nu är jag redo för förändring. Jag är såååå redo!

Jaja, kanske Davids jobbarkompis får rätt och det blir en födelsedagspresent för david den 22. Men uj, ska jag behöva vänta ännu mer så kommer jag att bli tokig!

Snälla! Kom ut!

Kommentarer
Postat av: ak

Vet precis hur det känns. Man försöker att inte ställa in sig för mycket på det där datumet, men man gör det ju ändå och när den dagen kommer vill man träffa sin bebis!! :)



Jag hoppas verkligen att ni inte behöver vänta så länge till... jag är ju oxå nyfiken!! :)



Tänker på er!

kram

2009-03-12 @ 12:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0