Inte i natt heller

Jag var helt säker på att bäbisen skulle komma inatt. Jag hade ont i ljumskarna (har det fortfarande förresten) och jag känner mig kissnödig hela tiden. Om det var en otillfredställande känsla att gå på toan innan...så är det så verkligen nu. Men när jag vaknade hade jag sovit som en stock och inget verkade vara på G.

Det värmer mitt hjärta att eleverna frågar och undrar om jag fått barn än. Cissie, min jobbarkompis, vill att barnet ska komma eftersom hon är trött på att svara på frågor om det. Roligt tycker jag :) Men Cissie, jag lovar att berätta om något händer...du står på telefonlistan :)

Nu ska jag laga lite Spagetti Carbonara till David och sedan ska vi städa lite. Även om jag inte gör så mycket annat än att titta på TV så lyckas jag lägga saker överallt i alla fall....hur kommer det sig?

Kommentarer
Postat av: ak

Plötsligt händer det vännen! Rätt som det är så trycker bebisen på exitknappen och då är det bara att hänga med! ;)



Tänker på er!

2009-03-13 @ 11:31:14
Postat av: karolina

Hej vännen tänker på er bägge två .Drömmde att ni fick barn i natt .

2009-03-13 @ 23:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0