Uttråkad!

Att man kunde vakna en lördag och känna sig helt uttråkad. Min första tanke var....ja, nu kommer David att spela WoW och jag kommer att ha jättetråkigt. Ingen bra motivation att kliva upp ur sängen då. Men jag hade ont i höften så det var väl lika bra att gå upp.

Låg i soffan och tittade på massor av skitprogram innan jag började tycka att det var tråkigt också. Sedan satt jag och plågade David en stund, han fick klia mig på ryggen :)

Nu har jag slängt in en tvätt och slängt ut katten (han blev helt galen, han klarar inte av att vara inne så mycket som han är just nu...det går ut över oss) och nu sitter jag och funderar på hur man kan göra om tvättstugan. Jag vet att vi inte har pengar till det nu, men jag vill inte ha tvätt hängandes i finrummet längre.

En liten promenad ska jag och David ta innan vi ska äta risgrynsgröt och sedan ska jag inventera bäbiskläderna. Jag tror att det är mycket som jag saknar nämligen. Jag känner mig ändå helt uttråkad...är inte van att ta det såhär lugnt. Nu vill jag att bäbisen ska komma...snälla kom innan mamma blir tokig :) haha

Kommentarer
Postat av: ak

Aldrig går ju tiden så långsamt som när man väntar på nåt. Promenera mycket är bra! Kan ju hända att det drar igång nåt!!



Jag, Magnus och Novali har varit ut på promenad i djupsnön idag. Solen lyste och det droppade lite... vore underbart om det kunde börja smälta undan nu!

2009-03-14 @ 14:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0