Sover lugnt och stilla

Ja, det är något som Olle har förfinat i form av konstart. Inte alltid dock. Igår höll jag på att få knäppen när han hela tiden skrek. Och inte bättre blev det vid halv åtta då hans ordinarie skrikperiod kom. Det är läskigt när det händer. När han skriker och man inte vet varför. Det är också så konstigt skrik, som om han har ont. Men mitt i allt kan han stanna upp och gäspa för att sedan fortsätta. Helskumt tycker jag.

Igår sov han fem timmar igen. Det enda felet är att han börjar sova vid klockan åtta sådär. Då fattar jag ju inte att jag också ska sova och när klockan sen är fyra på natten är han pigg - jag är DÖD. Vi måste få ordning på tiderna. Då blir han den bästa bäbis man kan ha. Sover i sin egen säng, skrattar, jollrar, bajsar varannan dag, gillar att bada och sover fem timmar i rad...underbart.

Nej nu ska jag tvätta håret medan han sover. Vi ska till doktorn idag på tvåmånaderskoll.
Fick en fin body av farmor och farfar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0