Duktiga pappa

Sitter just nu på pappas jobb och får bilen fixad. Alla borde ha en sådan pappa som jag har. Tack pappa för att du finns!!! Just nu sätter han på mina vinterdäck eftersom det börjar bli lite kyligt. En jobbarkompis till David åkte på tvären till jobbet härom morgonen så det är väl dags att få lite dubbar ditsatta.

Bilbesiktningen gick ju bra i måndags så det ska bara vara att tuta och köra. Jag tror att till och med Olle tycker om vår bil. Han tycker i alla fall om sin nya stol, även om det är svårt att få in honom. Just nu väger han ju elva kilo och det är lite bökigt att få in honom i framsätet. Men han kan se ut nu och det tycker han om.

Vädret börjar ju bli rätt så kallt men idag när jag gick ut och gick med honom i vagnen så somnade han som en stock. Skönt...men inte för mig...det blev kallt.

Snart rep och det ska bli kul!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0