Är helt normal

Tack alla som kommenterat mitt inlägg. Det känns skönt att ha en så trevlig skara mammor runtom mig...vänner som kan säga att det är okej mitt i all kaos. Tack!

Har nu börjat ta tablett för min struma. Hoppas att det hjälper mig i vardagen. Jag är ju väldigt trött och frusen i vanliga fall...men nu har jag frusit något förfärligt de senaste dagarna. Hade strumpor, tröja och två täcken på mig. Men det hjälpte inte så jag tog och drog upp min fleecemorgonrock över mig också. Ärmarna på rocken lade jag över öronen...sedan somnade jag sött tillsammans med mina tre små uppvärmda kuddar runtom mig. Nästa gång det händer så kommer jag att våldgästa David på hans sida...han är alltid så varm.

Igår var jag i Norrköping med Mimmi och hennes son Hugo...men det får jag skriva om senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0