Bäbisar i bil

Igår åkte jag och Mimmi till stan. Vi skulle handla lite och hon behövde kattsand (hon har ju åtta innekatter så jag kan tänka mig att det går åt). Klockan elva kom hon och vi packade in oss i bilen. Det är roligt att åka bil med Olle och Hugo i var sin bilbarnsstol...de somnar lika snabbt båda två efter att ha snackat med varandra ett tag innan.

När vi nästan var framme i stan så skulle Mimmi justera backspegeln och vips så hade hon hela den i handen. Oj, då, så ska man nog inte kunna göra, sa hon. Vi skrattade gott men jag tror inte att Hasse (hennes man) kommer att tycka att det var lika roligt. Sorry Hasse, men så är det när man har två galna tjejer i bilen:) hahaha

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Haha! Ja, den ligger mellan sätena fortfarande! ;) Man får lyfta upp den om man behöver den! Så den fungerar ju i alla fall! :)

2009-09-12 @ 00:48:00
URL: http://pearlymoons.moonfruit.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0