Struma

Igår tog jag min första tablett för struman som jag fick nu efter graviditeten. Inte kul alls, men tydligen inte helt ovanligt. Det som hände var att jag fick ont i huvudet och jag blev lite rastlös...det pirrade lite i kroppen. detta kunde hända om det var för hög dos. Men då undrar jag lite. Jag tar ju den dosen som är minst...tar ja mindre kan jag lika gärna inte ta alls. Nåja, det var ju bara första dagen...idag kanske det blir bättre.

Jag tror också att min huvudvärk kommer från min nacke. Det är inte lätt att bära omkring på en tiokilosklump om dagarna och inte få några men av det.

Kommentarer
Postat av: Elin

Välkommen i klubben! Käkar också Levaxin dagligen, och opererades ju för det också. Var glad så länge du slipper det :)

2009-09-17 @ 18:35:30
URL: http://blogg.undrentide.se
Postat av: Anna

Ja, jag är glad att det inte har gått så långt som det gick för dig Elin. Operation vill man ju inte råka ut för.

2009-09-17 @ 19:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0