Svenska Hollywoodfruar

Jag tittade på dokumentären om de svenska hollywoodfruarna nu ikväll. Jag blir så förfärad. Hur kan man säga som Anna Anka att man måste tillfredställa sin man hela tiden...att han annars skulle gå till någon annan. Att det i så fall skulle vara kvinnans fel att det inträffade. Hon måste ju vara helt korkad! Jag blir så vansinnigt arg av sådana blåsta blondiner. Hon visar ju ingen självrespekt och vad gör egentligen han för henne? Det är lika mycket mannens jobb att hålla kvinnan intresserad som tvärtom. Och om man är gift ska man inte titta åt andra oavsett. Nej, hon och hennes man har liksom låst in sig för att inte bli frestade. Är de inte riktigt kloka?!

Sedan har vi en kvinna som är helt insnöad på pengar. Att köpa en ful kruka till köket...till the island...som hon kallade det för, för 600 dollar är ju inte riktigt klokt!!! Det såg ut som om krukan var tillverkad av en femåring på en keramikkurs. Att sedan ta sina fickpengar (veckopeng) och köpa ett kylskåp till familjen är ju helt blåst!!! Oh, det är ju så jobbigt att vara husfru, säger hon. Ja, hur många blöjor bytte hon på sina barn och hur mycket husarbete gör hon? Hon har lärt sig att göra kaffe för ett halvår sedan och hon har en husa. Oooo vad jobbigt det är att bo i Hollywood!  

Sedan har vi blondinen som gjort en egen film. Bra att hon gör något med sitt liv, men har inte världen nog av blåsta blondiner på film? Varför spela huvudrollen själv när man inte ens kan prata bra engelska? Är det verkligen meningen att vi svenska kvinnor ska framstå som blåsta blondiner i hela världen? Jag vill inte vara med på det!

Sedan vill jag ge en känga i baken på dem som gjort denna dokumentär också. Jag tror nog att det finns andra hollywoodsvenskar som inte blekt bort sina hjärnceller. Kan de inte få vara med i en dokumnetär de också? Nej, de kanske är för tråkiga eller.

Jag vill också ge mig själv en stor fet smäll som faktiskt tittade på dokumentären. Men, då fick jag i alla fall något att skriva om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0