Blogg, jo jag tackar ja...

Hmm..det blir ju problem när man har ett så hektiskt liv osm jag har. En son son mest har smeknamnet virvelvinden och ett rätt så krävande jobb. Man är ju aldrig liksom ledig. Men jag ska försöka att ta mig tid till att blogga då jag vet att det är några som verkligen vill det. Passar på att skicka en hälsning till er där ute :)

Vad skriver man i en blogg egentligen? På Facebook är det så lätt att bara skriva en rad om att man är trött eller ska ha rep...men här i bloggen krävs det liksom mer känner jag. Man ska lägga in bilder och man ska vara djup på ett helt annat sätt. Eller är det jag som har för stora ambitioner för detta med bloggandet?

Nu ska jag försöka att skriva ett bra inlägg för er att läsa...men var snälla mot mig...jag är inte så duktig än :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0