Läser kompisens blogg

Att min vän Anna-Karin kunde skriva visste jag redan efter att ha fått läsa hennes mejl som hon skickar till mig med jämna mellanrum. Men att hon var en sådan hejare på att skriva blogginlägg, det var en överraskning.

Det är inte lätt att skriva i en blogg. I början var jag mån om att det skulle vara intressant läsning för dem som ville läsa, men nu har tidsbristen gjort mig till en grå mus bakom tangenterna. Jag vet inte vad jag ska skriva, jag vet inte vilka bilder jag ska ta. Kameran är alltid full med bilder som på ett eller annat sätt inte lyckas hitta sin väg till datorns mappar. Vad gör man då när tiden inte räcker till? Jo, man skriver nonsens på Facebook och sedan får det vara nog.

Jag kan tycka att mina tidigare inlägg är riktigt bra. Jag brukar gå igenom gamla arbeten och förvånas över att det faktiskt är jag som skrivit dem. Var jag mer mogen för ett år sedan eller är det så att jag bara hade mer tid då? Vem vet. Det jag vet nu är i alla fall att jag inte har mer tid för denna gång. 
Hej 


Kommentarer
Postat av: ak

Haha! Omnämnd i din blogg :) Tackar! :) Jag skriver ju mest om nonsens som du nog märkt.. därför det blir så flitigt uppdaterat. Sen har jag ju ingen facebook att underhålla heller :)



Jag gillar att följa din blogg vet du! Blir lika glad varje gång jag ser att det finns en nytt inlägg! Så fortsätt blogga Anna!! :)

2010-04-22 @ 13:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0