Vabb igen...suck!

Nu har jag fått vabba massor av gånger tycker jag, men fler lär det väl bli.
Vad gör man under en vabbdag då? Själv har jag jobbat nu under tiden Olle har sovit, men kanske ska man ta det som en dag att koppla av. Jag menar, det är ju inte jag som är sjuk. Inte denna gång i alla fall :)

Idag ska man skriva på betygskatalogen så jag passar på att in på Apoteket en snabbis också.

Något annat som hänt är att Olle har fått höstblåsor. De är snart borta i alla fall, men hela hans sjukdomsförlopp gick åt fel håll. Det ska börja med feber oh sluta med blåsor i händer och på fötter, men han fick blåsor på låren, sedan på fötterna, sedan på händerna och nu har han feber. Han är ju skum vårt barn.

David har fått ont på tungan och jag börjar få ont i halsen...aldrig får man vara nöjd. Men snart slutar eleverna och sedan är det inte lång tid kvar till somarens lugna dagar...men utan dagis för Olle då. Får väl åka dit och hälsa på tror jag, så att han inte glömmer dem :)

Nej, nu ska jag tvätta krullet och sedan mata Olle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0