Jobb jobb jobb

Hela tiden fixar jag mer för mig att göra. Dragan har, innan han slutade, lovat eleverna att de skulle få åka till Stockholm. Nu har det blivit på min lott att fixa detta och jag vill inte! Jag vill inte ta elva yra höns på tåget och jag vill inte ha ansvaret för elva elever i ett museum som är större än hela Hävla. Hjälp!!!

Men Dragan har lovat dem och jag måste leverera...för det är så det känns.

Oj, vad jag tycker synd om mig själv. Om jag ser lite positivt på saken så är det ju faktiskt så att jag får en gratis resa till Stockholm och gå gratis på museum...så egentligen ska jag väl inte klaga, tycker ni. Men allt annat som kräver energi och planering blir extra arbetsbörda och mer stress. Det är så jag fungerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0