Jobb på en söndag, hugaligen!

Det är tur att det inte var förr i tiden. Skulle jag ha blivit pryglad då för att jag inte höll Guds dag helig? Jag har nu jobbat i ca fyra timmar på olika projekt, men det betyder att jag kan ta det lite lugnare i veckan. Jag gillar att ha det så.
Nästa vecka blir bra. Vi ska ha prov på måndagen, på tisdagen har jag dem bara i två timmar och på onsdagen är det sista dagen innan lov och rep på kvällen. På torsdagen är det lov och på fredagen har vi spelning på Riva på kvällen. Alla som känner för att komma är välkomna. Det är en sen spelning och alla kommer väl att vara knökfulla, men då hör de i alla fall inte om jag spelar fel :) haha

Nej, nu ska jag väcka plutten och äta kvällsmat snart. Har ju varit en jobbig dag liksom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0