Klippa mig!

På fredag ska jag äntligen klippa mig igen. Till min lycka så har min frisörska kommit tillbaka från Åre där hon spenderat vintern. Tvärt emot en björn som går i ide sökte hon sig till ännu mer snö...

Jag började samtalet på Hull och Hår (som jag kallar det) med att fråga vem av dem som klippte mest likt Lisa...Cia sa att Lisa var tillbaka. Lyckan var stor! Men egentligen började hon inte jobba förrän måndagen efter, men hon var villig att göra ett undantag för mig. Underbart!

Vi har en spelning nästa fredag på gamla Picazzo och då kan jag faktiskt inte ha ett råttbo på skallen. Jag förstår inte personer som kan klara av att ha långt hår. Det tovar sig, ligger aldrig som jag vill, blir slitet skitfort och färgen ska vi bara inte tala om.

Nej, detta med långt hår är bara för Heidi Klum och hennes vänner. De som kan svänga med håret utan att det blir en stor boll av elektricitet. De som kan tvätta håret utan att klogga igen hela avloppet (skyller på min struma) och den som inte har en kräkfärgad grundfärg som måste döljas. Dessa människor får ha långt hår. Vi andra får likana igelkottar ett tag till.

Tack Lisa för att du finns! Jippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

Kommentarer
Postat av: ak

Du har alltid haft häftiga frisyrer :) Minns när du hade det kortklippt och sen färgat i fläckar :)

2010-05-06 @ 12:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0