Spelning

Ikväll har vi en spelning på Riva i Katrineholm. Emelie som också är med i ett annat band spelade där för någon vecka sedan. Hon sa att ljudet inte var så jätteroligt och att propparna gick, men jag går dit med förväntningen av att allt kommer att fungera perfekt.

Jag är nervös...några jobbarkompisar har sagt att de tänker komma...sagt det i alla fall. Hoppas att de inte kommer...hihi. Min hårfrissa kommer att komma och det tycker jag är roligare faktiskt. Hoppas då att ljudet fungerar och att vi inte sjnger aldeles för fel denna gång. Vi har ju tränat som tokar till detta ju, så det måste gå.

Nej, nu ska jag packa...ska ju sova över hos mamma då v slutar spela vid halv två typ...snark!


Kommentarer
Postat av: ak

Lycka till på spelningen i kväll!! :)

kram

2010-05-14 @ 14:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0