Olle fyller snart 2år!

Tänk vad tiden går snabbt. Det känns som om det var igår han föddes men min Olle blir faktiskt två år den 17 mars...hel och hållet ofattbart tycker jag. Han är så duktig i allt han gör...han klättrar, spelar boll, hoppar från trappsteg, samlar pinnar, tar på sig våra skor och springer runt mm. Han har sådan kontroll över sig själv att det är svårt att se att han inte kan prata ens. Alla i rummet är mamma och att säga pappa kan han inte. Han gör mest ljud för vad han vill och "disch" betyder att han är törstig. Nej, jag ska ha is i magen och försöka ta det lugnt att han inte pratar...han gör sig i alla fall förstådd...men ibland får jag panik i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0