Rockkarusellen

Nu har vi spelat i Eskilstuna och jag måste säga att det gick jättebra. Vi är så samspelta att jag kan ta bort stora delar av musiken utan att det märks, de andra följer efter mig bra. Vi fick 16 poäng denna gång, men nästa satsar vi på ännu bättre. Då ska stora delar av mina kollegor komma och titta. Jag kommer att kräkas av nervositet tror jag.

Ett fan har hört av sig och vill ha en skiva...han hade mycket bra saker att säga och det kändes underbart att få lite goda vibbar inför nästa spelning på onsdag. Gå in på http://pictureperfectangel.blogg.se/2011/january/rock-karusellen-2011.html?_tmp=8ebd6c24a87349b16e2c8f17b2f40352b91faaf1 och titta på lite bilder om ni vill.
Vi har också en myspace: www.myspace.com/sweetrubyrock för er som vill se mer och kanske lyssna på oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0